מד מרחק לייזר

מד מרחק לייזר נמנה עם מגוון מכשירים, לייזרים ואופטיים, המאפשרים מדידת מרחק מבלי להתקרב אל העצם הנמדד. בנוסף למדידת מרחקים, חלק מהמכשירים מסוגלים לחשב גם שטחים, נפחים, למדוד גובה עצם כלשהו (בניין, עמוד וכו’) מרחוק, למדוד מקטעים מרחוק (לדוגמה מד מרחק לייזר יכול למדוד את הגובה בין קומה שנייה לקומה חמישית בבניין), למדוד את שטחו של שלט פרסומת מרוחק, למדוד זווית שיפוע של גג ועוד אפשרויות מרובות ומתוחכמות. 

מדי מרחק לייזר מתחלקים לשתי קטגוריות עיקריות: 

מד מרחק לייזר לעבודות פנים 

מדי מרחק המיועדים לעבודות פנים בעיקר (ניתן גם לעבודה בתנאי חוץ במרחקים קצרים יחסית) ומחייבים את המודד לראות את קרן הסימון של המכשיר על מנת לדעת בדיוק באיזו נקודה הוא מודד.   

מד מרחק לייזר לעבודות פנים וחוץ 

מדי מרחק אלה מתאפיינים בטווחים ארוכים יותר מאשר מדי מרחק לעבודות פנים. במרחק רב ובאור יום, לא ניתן לראות את קרן הלייזר על המטרה ולכן, יהיה קשה לדעת אם נמדדה המטרה שרצינו.  מדי מרחק אלו מצויידים באמצעים המאפשרים למשתמש לאתר את מקום המדידה הנמצא בטווח רחוק מאד ולא להסתמך על נראות קרן המדידה בעין ממרחק.

אנחנו באהוד אנגל בע”מ משווקים מגוון רחב של מדי מרחק לייזר אשר עומדים בכל תקני האיכות והבטיחות המחמירים ביותר. כל המוצרים שלנו מגיעים אליכם באחריות מלאה, והצוות המקצועי שלנו עומד לשירותכם בכל שאלה או בעיה.

לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי לבחירת מד טווח לייזר שמתאים לצרכים שלכם –
צרו עמנו קשר טלפוני או דרך האתר ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם. 

התקשרו אלינו

03-5615442

מתעניינים באחד המוצרים שלנו?                        מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם